www2.haldorado.hu
Kiemelt, partnereink, kiemelt-partnereink
Horgászvíz katalógus
Top10, termék, top10-termek

HALDORÁDÓ Pelletes Fekete

HALDORÁDÓ, Pelletes Fekete

SAVAGE GEAR Balaclava maszk

SAVAGE GEAR, Balaclava maszk

HALDORÁDÓ Fagyos Ponty

HALDORÁDÓ, Fagyos Ponty

HALDORÁDÓ CSL Tuning Fagyos Ponty

HALDORÁDÓ, CSL Tuning Fagyos Ponty

HALDORÁDÓ CSL Tuning Tenger Kincse

HALDORÁDÓ, CSL Tuning Tenger Kincse

HALDORÁDÓ Pellet Pack Turbo - Fagyos Ponty

HALDORÁDÓ, Pellet Pack Turbo - Fagyos Ponty

HALDORÁDÓ Oldódó Fluo Lebegő Pellet - Édes Ananász

HALDORÁDÓ, Oldódó Fluo Lebegő Pellet - Édes Ananász

HALDORÁDÓ Bázis Mix - Epres Ponty

HALDORÁDÓ, Bázis Mix - Epres Ponty

CORMORAN Astro Thermo magasszárú bakancs 42/43

CORMORAN, Astro Thermo magasszárú bakancs 42/43

Rapala Weedless Shad WSD08 CH

Rapala, Weedless Shad WSD08 CH

2014.10.31 04:43
Feederbotos horgászat

lapeca
Vá[6]: "A pufi" Tovább...

2014.10.31 04:42
Pergető botok, orsók

boszej
Vá[2]: Banax Iris kezdésnek Tovább...

2014.10.31 03:50
Balaton

j-9-s
Vá[3]: Balaton Tovább...

2014.10.31 01:00
Tisza (+ Szeged és a ...

sallaizsolti
halászat Tovább...

2014.10.31 09:11
Bugyi környéki csatornák (DTCS, 30-as,)

lali015
mi az ábra? Tovább...

2014.10.30 12:33
kuksi88 fogása: Sügér 1kg - ...

kuksi88
Vá: ... Tovább...

2014.10.30 08:19
katicabogar1 fogása: Süllő 2kg - ...

golyo08
grt Tovább...

2014.10.27 09:09
esnq1l fogása: Csuka 13.2kg - ...

golyo08
vélemény Tovább...

2014.10.26 01:13
busadomi fogása: Ponty 4.95kg - ...

sasaka
szép Tovább...

2014.10.24 12:39
lachazii fogása: Ponty 2.3kg - ...

schmidtbence92
Gratulálok :) Tovább...

2014.10.27 04:10
Eladás

Eladnám karcmentes Shimano Alivio CX Specimen bojlis botom! ... Tovább...

2014.10.27 04:10
Eladás

Német manufaktúrában készült CS F1 szett eladó. 3 ... Tovább...

2014.10.24 09:48
Eladás

Eladó egy Kamasaki Dynamic 360 H feederbot,mind... Tovább...

2014.10.24 09:48
Eladás

Eladó egy JVS No-Limit 4-4,5 XH feederbot ,2 ... Tovább...

2014.10.24 09:48
Eladás

Eladó egy Spro Inspiration 420 MH feederbot,2 gyári ... Tovább...

2014.10.30
nimrod0

nimrod0
Halfajta:
Csuka
Súly:
1.5 kg
Hossz:
61 cm

Tovább...

2014.10.30
feederman79

feederman79
Halfajta:
Busa
Súly:
11.5 kg
Hossz:
-

Tovább...

2014.10.29
abel034

abel034
Halfajta:
Ponty
Súly:
2 kg
Hossz:
-

Tovább...

2014.10.29
ropi180

ropi180
Halfajta:
Ponty
Súly:
4.1 kg
Hossz:
-

Tovább...

2014.10.28
tuzoltosuti

tuzoltosuti
Halfajta:
Ponty
Súly:
10.9 kg
Hossz:
-

Tovább...

Médiapartner, mediapartner
Sikeres Sporthorgász
Fishing & Hunting
Magyar Horgász
Haldorádó horgászportál - Céginformáció

1. Céginformációk

Webáruház üzemeltetője
(a Csomagküldő áruházunk működtetője)
Üzemeltető
Haldorádó Team Kft.
 
Horgászcikk kereskedés
Hatósági nyilvántartó szám
C/002 489/2004.
Adószám
14871632-2-03
Bankszámlaszám
10101047-43740300-01004004
Cégjegyzékszám
03-09-118651, Bács-Kiskun Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Székhely
6400 Kiskunhalas, Széchenyi út 49.
Mintabolt és ügyfélszolgálat
HALDORÁDÓ CENTRUM
Cím
6400 Kiskunhalas, Széchenyi út 49.
Telefon
20/9457-758
Skype azonosító
E-mail cím
Webáruház címe
Nyitvatartási idő
Hétfő- péntek: 8:00-17:30, szombat: 7:00-12:00
Boltvezető
Szlávik Szabolcs
A portál Internetes hátterét biztosítja

2. Magunkról

Vállalkozásunk alapköve a HALDORÁDÓ HORGÁSZBOLT 1997. december 1-én nyitotta meg kapuit. Az eltelt időszakban boltunk az ország egyik legismertebb horgászboltja és Dél-Magyarország egyik legjobban felszerelt szakboltja lett.

A vállalkozásunk életében az újabb hatalmas lépést a HALDORÁDÓ CENTRUM 2006. április 3-i megnyitása jelentette. Az új európai színvonalú, közel 400 m2 alapterületű horgászcikk kereskedés minden igényt kielégítő választékkal várja régi és új vevőit. Itt szinte mindent meglel, ami a horgászathoz kell!

A bolt SPRO, ENERGOTEAM, SHIMANO, HALDORÁDÓ, SBS, DYNAMITE BAITS, MOSELLA-PELZER, DAIWA, BALZER, SENSAS, RAPALA, DRENNAN és TOP MIX márkakereskedés, de bőséges választék található minden egyéb ismert és közkedvelt horgászmárkából. Átlagosan 200 féle orsóból, 500 különböző botból, mintegy 5000 aprócikkből és 400 kiváló etetőanyagból válogathat, udvarias, hozzáértő kiszolgálás mellett!

Büszkék vagyunk arra, hogy vállalkozásunkat Magyarországon jegyezték be, kizárólag magyar tulajdonban van, cégünk nem offshore cég! Magyarországon fizetünk adót, dolgozóink 100%-ban bejelentett, adózott fizetést kapnak. Tulajdonosai magyar rendszámú autókat használnak. Vevőink pénze Magyarországon marad, magyar munkahelyeket támogat! Bízunk benne, hogy ezek előbb utóbb egyre hangsúlyosabb értékeket képviselnek, minden józanul gondolkodó magyar állampolgár számára.

Haldorádó Centrum

Cím
6400 Kiskunhalas, Széchenyi út 49.
Telefon
20/9457-758
Skype azonosító
E-mail cím
Webáruház címe
Nyitvatartási idő
Hétfő - péntek: 8:00 - 17:30, szombat: 7:00 - 12:00
Boltvezető
Szlávik Szabolcs

Haldorádó Internetes Horgászportál

2002. március 3-án tárta ki virtuális kapuit a www.haldorado.hu, amely köszönhetően Önöknek és a Haldorádó Team lelkes munkatársainak, jelenleg Magyarország leglátogatottabb, vezető Internetes horgászportálja. Tudjuk jól, lehetetlen mindenki elvárásának megfelelni, mégis azt szeretnénk, hogy a nap mint nap idelátogató horgászok jól érezzék magukat, és megtalálják azt, amire szükségük van. Ez lehet egy barát vagy egy segítő szándékú horgász, aki tanácsot ad a FÓRUM-on... lehet egy friss ÍRÁS, egy érdekes VIDEÓ, amely talán új információt hordoz... vagy egy horgászeszköz, amelyet eddig sehol nem talált, de az ÁRUHÁZ-ban mégis megrendelheti és megkaphatja anélkül, hogy kimozdulna lakásából. Itt garantáltan mindig történik valami, amiért érdemes idekattintani!

3. Böngészés a Webáruházban

Vevőtájékoztató magyarországi (belföldi) vásárlók részére

(Web)Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel!!! A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha az egérrel a képre kattint, akkor az nagyítva is megjelenik.

4. Keresés

Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket! A képernyő jobb oldalán felül, a Haldorádó keresőbe kell beírni a termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A keresés gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel. Ezekre rákattintva eljut a kívánt termékhez. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyult forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni vagy sem.

5. Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban (továbbá fórumozni, apróhirdetést feladni és játszani), először regisztrálnia kell magát. A Bejelentkezés menü "Regisztráció" sorára kattintva kinyílik a Felhasználói regisztrációs ablak. Itt kell megadnia valós adatait.

Azonosító: ez egy olyan valós vagy becenév (nick név) legyen, amelyet még eddig itt senki nem választott. Ez a név fog megjelenni akkor is, amikor Ön fórumbejegyzést tesz. Az azonosító nem tartalmazhat ékezeteket, minimum 3 karakterből kell állnia, maximális hossza 16. Ez lehet bármilyen betű vagy szám.

Jelszó: a későbbi bejelentkezésekhez szükséges titkos azonosító. A jelszó nem tartalmazhat ékezeteket, minimális hossza 5 karakter. Ez lehet bármilyen betű vagy szám. Ha esetleg elfelejtette jelszavát, elküldjük e-mailben.

E-mail: címet is meg kell adni. A saját érdekében valós, létező címet adjon meg! Az első bejelentkezés során szükséges érvényesítéshez kellő kódot ide küldjük.

A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldünk egy hatjegyű érvényesítő kódot, amellyel leellenőrizzük, hogy a cím valóban létezik-e. Ezt az első bejelentkezés során kell a képernyő bal felső sarkában kinyíló ablakba beírni. Ezután erre az azonosítóra többet nem lesz szükség. A későbbiek folyamán már csak be kell írni a felhasználói nevet és a jelszót.

6. Vásárlás az Áruházban

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, akkor a Kosárba gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele (1. lépés). A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Ha ki akarunk venni valamit a kosárból, akkor a kosár tartalma ablakban (jobb oldalon) a megrendelés módosítása lehetőségre kell kattintani. Ekkor a terméklistában meg kell jelölni a fölösleges dolgokat, és a bejelöltek törlése gombbal ki lehet törölni a kosár tartalmából. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelésre, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg (2. lépés). Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. Ki kell választania, hogy milyen módon kíván fizetni (3. lépés). A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra kell kattintani. (A csomagolási és szállítási összesítőn szereplő súly a termék gyári csomagolásával és tartozékaival értendő!) A csomagfutár értesítőt hagy postaládájában (vagy felhívja telefonon), ha nem talál a kézbesítési címen senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.

Minimális rendelési tétel

Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 4.990 Ft. Ennél kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs.

A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

Értesítő e-mail a csomag érkezéséről

Miután a szállításra előkészített csomagot átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja kézbesítésre kerül.

A Webáruház Csomagküldő szolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:

  • A horgaszbolt@haldorado.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben, ízben, színben stb. nincs készleten). A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaigazolunk, ezért ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk a megrendelőt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.
  • A 20/9457-758 telefonszámon munkaidőben (H-P: 8-17:30; Szo: 7-12:00 óra között) munkatársunk felveszi a rendelést.

Személyes adatok módosítása

Az MPL csomagcímke készítő és a Számlázó program is az elsőként megadott adatokkal dolgozik, melynek módosításait nem veszi észre. Gyakori probléma az egy e-mail címről elküldött több, különböző címre történő megrendelések eljuttatása. A kérésünk az, hogy bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! E jelzés háromféle módon történhet: 1./ telefonon, a 20/945-7758 számon 2./ e-mail-ben a horgaszbolt@haldorado.hu címen 3./ a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.

7. A termékek szállítási módja

Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat BELFÖLDRE már NEM a GLS futárszolgálattal, hanem az MPL futárszolgálattal szállíttatjuk ki!

A Magyar Posta Zrt. vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON és MUNKAIDŐBEN kézbesíti. A sikertelen első kézbesítési kísérlet napját követő munkanapon, a címhelyen ismételten megkísérli kézbesíteni a küldeményt. A második kézbesítési kísérlet sikertelenségét követően a küldeményt letétbe teszi. A futár, ha nem talál a címhelyen senkit, értesítést hagy a postaládájában, melyen szerepel, hogy másnap mely időpontban kísérli meg újból a kézbesítést és a kézbesítő posta telefonos elérhetőségét. Ha a másnapi kézbesítés is sikertelen, akkor ismét értesítőt hagy hátra, amelyen feltünteti, hogy mely postán lehet átvenni személyesen a csomagot. Csomagok után a 06-40-31-32-33 EUV ügyfélszolgálat telefonszámán is lehet érdeklődni csomag ragszám alapján. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek, hiszen anyagilag is érdekeltek abban, hogy a címzetthez garantáltan a leggyorsabban eljusson a csomag, ezért a futár mindent meg is tesz ennek érdekében. Ha végképp elérhetetlennek bizonyult a megrendelő, csomagja 5 napig az értesítőn feltüntetett postán kerül elhelyezésre. Ha az őrzési időn belül senki nem jelentkezik a csomagért, visszaszállítják a feladónak, jelen esetben a HALDORÁDÓ CENTRUM-nak.

Házhoz szállítási költség

A házhoz szállítási költségek megállapítása során egy rendkívül könnyen áttekinthető és egyértelmű táblázatot állítottunk össze, amely alapján Ön is könnyedén ki tudja számolni, hogy mekkora lesz ennek mértéke. Az MPL maximum 30 kg össztömegű csomagot szállít el. E súlyhatáron belül a szállítási költség megállapításához teljesen mindegy, hogy a csomag milyen méretű és súlyú, hiszen csak az számít, hogy milyen értékű.

Csomag értéke
Házhoz szállítás díja*
4.990 -29.990 Ft
990 Ft
29.990 Ft felett
INGYEN!!!
* A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t!

Rendeljen HALDORÁDÓ terméket - megéri!!!

Ha 4.990 forintot meghaladó értékű Haldorádó terméket rendel, ingyen szállítjuk házhoz csomagját. Ekkor nem kell, hogy a megrendelés összértéke elérje a 29.990 forintot. Természetesen még választhat hozzá egyéb (nem Haldorádó) terméket is, amelyet így együtt, szintén 0 Ft szállítási költséggel küldünk el.

Csomagolási költség

Termékeinket egy megfelelő méretű papírkartonba vagy papírdobozba csomagoljuk. Ennek költségei a következők:

Csomag értéke (Ft)
Csomagolás díja* (Ft)
4.990 -29.990
150
29.990 felett
INGYENES!!!

Ha a megrendelt csomag tartalmaz:
- Akváriumot,
- Horgászbotot,
- Bojlis merítőt,
- Merítőnyelet,
- Merítőfejet,
- Szettet,
akkor a csomag összértékétől függetlenül (tehát 29.990 Ft-ot meghaladó értékű vásárlás esetén is!) 500 Ft csomagolási díjat számítunk fel.

* A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t!

Túlsúlyos csomag

Az MPL futárszolgálat maximum 30 kg összsúlyú csomagot kézbesít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is (pl.: etetőanyagot), de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét - a rendelés összértékétől függetlenül - felszámítjuk!

Személyes áruátvétel

A szállítási és csomagolási költség abban az esetben is TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a Kiskunhalasi üzletünkben (HALDORÁDÓ CENTRUM, Kiskunhalas Széchenyi út 49.), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.

Szállítási határidők

Webáruházunk több mint 50 beszállító termékeit kínálja. A termékek jelentős része állandóan van készleten, ám egy kisebb részüket nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Több mint 10 éves működéssel és több tízezer elégedett vásárlóval a hátunk mögött garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben, minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a megrendelő igényeit tőlünk vagy besszállítónktól eredő hiba miatt nem sikerül kielégíteni, maximális flexibilitással és pénz visszafizetési garanciával kezelünk!

Fizetési módok

1. utánvét (csak Magyarországon!)
2. bankkártyás fizetés (magyarországi és külföldi vásárlásnál egyaránt használható)
3. fizetés PayPal számláról (külföldi vásárlásnál használható)
4. átutalás (csak Magyarországon!)
5. készpénz (személyes átvétel során, csak Magyarországon!)

Ha átutalással, bankkártyával vagy PayPal számláról fizet, kizárólag az ügyfélszolgálati munkatárs visszaigazolása után történhet meg a kifizetés. Erről egy elektronikus levélben tájékoztatjuk Önt. Csak ezután tudja kifizetni a csomag végösszegét.
Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget az MPL csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási, csomagolási költséget (közvetített szolgáltatás).
A jelen szolgáltatás igénybevételével a felek között - magyar nyelvű - írásbeli szerződés jön létre.

Fizetés bankkártyával a Budapest Bankon keresztül

Magyarországi megrtendelőink részére bankkártyás fizetési lehetőséget a Budapest Bank biztosítja. További részletes tájékoztatásért kattintson ide: Budapest Bank tájékoztató.

Fizetés PayPal-on keresztül

A PayPal a legismertebb és legszélesebb körben elterjedt, elektronikus kereskedelemre szakosodott, pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi társaság. Lehet fizetni a PayPal számláról (ha Önnek van ilyen), vagy PayPal segítségével (és az általa garantált biztonságos környezetben) bankkártyával is. További részletes információ és leírás a "Fizetés PayPal-lal" című, letölthető pdf dokumentumban található.

Haldorádó bónuszrendszer

A 2013. év elején indította el a Haldorádó a Bónuszpont rendszerét, melynek lényege, hogy a valamennyi sikeresen lezárult, a webáruházon keresztül történő vásárlás után jóváírunk minden elköltött 100 Ft után 1 bónuszpontot az egyenlegén. Tehát például egy 10.000 Ft-os vásárlás során 100 bónuszpontot. Külföldi devizában történő vásárlás során a számítás Forint érték alapján, felhasználáskor pedig az érvényes árfolyamon való konvertálás céldevizába. A szállítási és csomagolási költség után nem kerül jóváírásra bónuszpont.

A pontokat ténylegesen a rendelés kifizetését követően írjuk fel (rendelés státusza: teljesített), ekkortól költhető el, akár már a következő vásárláskor is. Amíg a rendelés nem teljesített (nyitott, lezárt, kiszállítva, stb.), addig a pontok "függőben" státusz alatt szerepelnek az egyenlegben.

Mire lehet használni az összegyűjtött a bónuszpontokat?

Egy szóval: vásárlásra. Ahány bónuszpont van összegyűjtve az egyenlegén az annyi Forintot ér vásárlása során. Például: 200 bónuszpont = 200 Ft, melyet a vásárlás végösszegéből vonunk le. Tehát ha egy vásárlás összege 15.000 forint és már összegyűlt 1.400 bónuszpont, akkor a végösszeg, 13.600 Ft lesz. Vásárlás során az elérhető pontok- valamint a rendelt termékek árának mértékéig vevő által megadható hány pontot kíván felhasználni a vásárlás során. Fontos, megemlíteni, hogy akár a teljes vételárat ki lehet egyenlíteni 100%-ban a bónuszpont egyenleg segítségével. Valamint a bónuszponttal történő fizetés esetén is jár a vásárlás utáni újabb bónuszpont! Tehát ha mondjuk egy 2.000 Ft-os terméket bónuszpontokkal fizet ki, a vásárlás után újabb 20 pont kerül jóváírásra egyenlegén.

Az aktuális egyenlegéről bejelentkezés után a kosár tartalma menü alatti, "Bónuszpontjaim" menüpont alatt tájékozódhat, valamint rendszeresen aktuális egyenlegértesítő levél is kiküldésre kerül a regisztrációhoz beállított alapértelmezett e-mail címre.

Meddig lehet felhasználni az összegyűjtött a bónuszpontokat?

Minden vásárláskor kapott bónuszpont 1 évig érvényes. Tehát ha januárban vásárolt, az következő év januárjáig marad az egyenlegén. Fontos, hogy egy következő vásárláskor kapott bónuszpont bár hozzáadódik az egyenleghez, de az érvényesség csak az adott szakaszra hosszabbodik meg. Lehet gyűjteni is a pontokat, de a "bónuszpontjaim" menü alatt nyomon követhető, mikor jár le határideje a legrégebben begyűjtött bónuszpontok után. Fontos: Rendelés törlése, meghiúsulása esetén az adott vásárlásban szereplő pontokat a rendszer automatikusan törli és mivel meghiúsult, az adott vásárlásért sem jár további pont.

Akciók

Érdemes figyelni áruházunk különböző termékeit, mert folyamatosan akciókkal kívánjuk a pontok gyűjtését "gyorsítani". Egyedi akciók esetén jóval több bónuszpont is gyűjthető egy-egy vásárlás során! Ilyen esetekben a bónuszpontok jóváírása az egyenlegén utólag, egyedileg történik, nem automatikusan a vásárlást lezárását követően. Erről a rendszer e-mail értesítést küld.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a horgaszbolt@haldorado.hu címen vagy a 20/9457-758 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi "bukunk" rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

8. Elállási jog

Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a Vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A Vásárló a szerződéstől a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási határidő meghosszabbodik a 14 napot követő legfeljebb 12 hónappal, ha előzetes tájékoztatás az elállási jog meglétéről és feltételeiről elmarad! Ha e 12 hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor, a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló 14 napos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Több termék rendelése esetén az utolsó termék átvételétől kezdődik a határidő (egy megrendelés, de többszöri kiszállítás esetén). A fogyasztó köteles legkésőbb az elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül visszaküldeni az árukat vagy átadja azokat a kereskedőnek vagy a kereskedő által felhatalmazott személynek. A vállalkozás az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A fogyasztó csak az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezelésből adódó értékcsökkenést meghaladó értékcsökkenésért felel. Az ezt meghaladó értékcsökkenést követelheti az eladó a fogyasztótól. Ha a fogyasztó él elállási jogával, akkor annak tényét a vállalkozásnak tartós adathordozón haladéktalanul vissza kell igazolnia a fogyasztó nyilatkozatát. A fogyasztó által kifizetett összeg visszatérítése a fogyasztó fizetési módjával megegyező módon történik, kivéve, ha a fogyasztó más visszatérítési módba egyezik bele (ez nem járhat költséggel a számára). Elállás esetén csak a legkevésbé költséges szállítási mód költségét kell visszatéríteni (pld.expresz kiszállítás költségét nem) a fogyasztó részére. A vállalkozás - amennyiben nem vállalta, hogy az árut maga szállítja vissza - mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg vissza nem kapta az árut. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Nincs elállási jog olyan termékek tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:

  1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 20/9457-758 vagy e-mailben (horgaszbolt@haldorado.hu)
  2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
  3. Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
      HALADORÁDÓ CENTRUM
      6400 Kiskunhalas, Széchenyi út 49.
    Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
  4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és piros postai utalványon, vagy banki átutalással visszaküldi Önnek a termék értékét.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

9. Szavatosság, garancia

Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Az Ügyfél - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Jótállás

A SHIMANO és SPRO cég egyes termékeire a hazai importőr, a 3 év garanciát biztosít. A jótállási határidő az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerzodésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Az új PTK. konkrétan meghatározza, hogy a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállalóval szemben.

A vonatkozó jogszabályok teljes szövege itt olvasható:
- 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
- 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- Ptk. a hibás teljesítésről
- 45/2014 kormányrendelet

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a HALDORÁDÓ CENTRUM címére (6400 Kiskunhalas, Széchenyi út 49. Telefonszám: 20/9457-758) a vásárlást igazoló számlával együtt. Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a Szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma.
Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a Szakszerviznek szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék javítható, a HALDORÁDÓ CENTRUM szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette, ahogyan ezt Ön kéri. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért a Vásárló teljes körűen felelős.

10. Hírlevél

A Haldorádó Horgászportál regisztrált felhasználóinak heti rendszerességgel, automatikusan küldünk hírlevelet. Ebben a portál életével kapcsolatos kiemelt eseményekről, és az aktuális vásárlási lehetoségekről tájékoztatjuk Önöket. Ha nem kíván hírlevelet kapni, kattintson a "leiratkozás a hírlevélről" feliratra, amelyet a hírlevelünk alján talál. Ugyanezt megteheti az adatlapján is, ha a hírlevél kockában a pipát kikapcsolja. Adatlapját a bejelentkezés menüpont alatt, az adatmódosításon belül tudja tetszés szerint módosítani.

11. Adatvédelem

A Vásárlók adatait kizárólag saját számlázásunk és könyvelésünk dokumentálására használjuk. A vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a szállító cégeknek. A szállító vállalatok szerződésben nyilatkoznak az adatok bizalmas kezeléséről. Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre bemutatjuk, módosítjuk vagy töröljük (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez bennünket). A szerződéseket a Haldorádó Team Kft. elektronikus nyilvántartásában iktatja és archiválja, ezzel biztosítva a szerződés adataihoz való utólagos hozzáférés lehetőségét.

 

12. Vevőtájékoztató külföldi vásárlók részére (magyar nyelven)

Az Európai Unióba is szállítunk!

A webáruházban található horgászcikkek iránti óriási kereslet, és a saját gyártású Haldorádó termékek iránti fokozódó igény nemcsak hazánkban, hanem (főként) a környező országokban is napról napra nő! Örömmel tájékoztatjuk látogatóinkat, hogy az Európai Unió minden tagállamába tudunk szállítani. Ezzel együtt a bankkártyás fizetési lehetőség is megoldottá vált minden vásárlónk számára. A magas minőségű és teljes körű kiszolgálásra törekszünk, amely már nemcsak a magyar, hanem az Európai Unió területén élő bármely horgász számára egy kattintással elérhető!

Szállítási idők és a fuvardíjak

A fuvardíj a csomag értékétől függetlenül, a külföldi csomagok esetében minden alkalommal felszámításra kerül! A Magyarországon - 29.990 Ft feletti rendelés során - alkalmazott ingyenes házhozszállítás, a külföldi csomagok esetében nem érvényes!

Zóna kiosztás és szállítási idő DPD Futárszolgálattal:

1. zóna:
Ausztria (1-2), Szlovákia (1-2)
2. zóna:
Németország (2-3)
3. zóna:
Csehország (2-3), Belgium (3-4), Hollandia (3-4), Luxemburg (3-4), Olaszország (3-4), Románia (2),Svájc* (4-5)
4. zóna:
Anglia (4-5), Dánia (4), Bulgária (3), Franciaország (4), Lengyelország (3), Szlovénia (3)
5. zóna:
Észtország (4-5), Horvátország* (4-5), Lettország (6), Litvánia (4-5), Spanyolország (4-5), Svédország (4-5)
6. zóna:
Finnország (4-5), Norvégia*(4-5), Görögország** (3), Portugália (4-5)
7. zóna:
Bosznia-Hercegovina*(5-6), Írország (5), Szerbia * (5-6)

Szállítási költség 1. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-5
3 490
5,1-15
3 690
15,1-31,5
4 590

Szállítási költség 2. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
4 690
3,1-5
4 990
5,1-10
4 990
10,1-15
5 290
15,1-20
5 490
20,1-25
5 690
25,1-31,5
5 990

Szállítási költség 3. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
5 290
3,1-5
5 490
5,1-10
5 690
10,1-15
5 990
15,1-20
6 290
20,1-25
6 490
25,1-31,5
6 790

Szállítási költség 4. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
5 990
3,1-5
6 290
5,1-10
6 590
10,1-15
6 990
15,1-20
7 290
20,1-25
7 690
25,1-31,5
8 290

Szállítási költség 5. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
7 590
3,1-5
7 990
5,1-10
8 290
10,1-15
8 590
15,1-20
8 990
20,1-25
9 390
25,1-31,5
9 890

Szállítási költség 6. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
9 390
3,1-5
9 890
5,1-10
10 290
10,1-15
10 690
15,1-20
11 190
20,1-25
11 690
25,1-31,5
12 290

Szállítási költség 7. zóna
Csomag súlya (kg)
Fuvardíj (Ft)
0,1-3
14 290
3,1-5
14 690
5,1-10
14 990
10,1-15
15 390
15,1-20
16 290
20,1-25
16 990
25,1-31,5
17 490

Az árak csomagonként értendőek, és tartalmazzák a 27% ÁFA-t.
A fuvarköltséghez a csomagolási díjat kell még hozzáadni.

Csomagolási költség

Termékeinket egy megfelelő méretű papírkartonba vagy papírdobozba csomagoljuk. Ennek költségei a következők:

Csomag értéke (Ft)
Csomagolás díja* (Ft)
4.990 -29.990
150
29.990 felett
INGYENES!!!

Ha a megrendelt csomag tartalmaz:
- Akváriumot,
- Horgászbotot,
- Bojlis merítőt,
- Merítőnyelet,
- Merítőfejet,
- Szettet,
akkor a csomag összértékétől függetlenül (tehát 29.990 Ft-ot meghaladó értékű vásárlás esetén is!) 500 Ft csomagolási díjat számítunk fel.

* A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t!

Túlsúlyos csomag

Az DPD futárszolgálat maximum 31,5 kg összsúlyú csomagot kézbesít. Természetesen Ön rendelhet ettől nagyobb mennyiségű terméket is (pl.: etetőanyagot), de ebben az esetben figyelembe kell venni, hogy az egyetlen dobozban nem küldhető el. Ekkor kettő csomagban kell feladnunk megrendelését. A második csomag szállítási költségét a fent látható díjtáblázatban szereplő árak határozzák meg - a rendelés összértékétől függetlenül - felszámítjuk!

Megrendelés lépései és a csomagok fizetése külföldről

  1. A kiválasztott termékek kosárba helyezése, a megrendelő adatainak megadása, a fizetési mód kiválasztása, majd a megrendelés lezárása után a megrendelő kap egy automatikus visszaigazoló e-mailt.
  2. Ugyanezt a levelet megkapja az ügyfélszolgálat is.
  3. A központban (munkanapon) megkezdik a csomagja összeállítását.
  4. Ha bármelyik termék időközben elfogyott, de az helyettesíthető, akkor felveszik a kapcsolatot a megrendelővel (e-mailben vagy telefonon) egyeztetés céljából.
  5. Ha szükség volt az egyeztetésre és ezt a megrendelő elfogadta, akkor lezárják a módosult megrendelését.
  6. Ezután kap egy pontos listát és a megrendelés végösszegét tartalmazó levelet.
  7. Ekkor vissza kell térni az oldalra és a megrendelést bankkártyájával vagy PayPal számlájáról kell kifizetni.
  8. Amint a bankszámlánkon jóváíródott a megrendelés ellenértéke, átadjuk a csomagot a MPL futárszolgálatnak.
  9. Ezután a fenti táblázatban látható időn belül megérkezik a csomag. A csomagszállító futárnak már nem kell fizetni!
  10. Választható pénznemek: forint vagy euró.
  11. Minden lépésről és a megrendelés aktuális státuszáról e-mailt küldünk.
  12. Feleslegesen senkit nem zaklatunk e-mailben vagy telefonon. Ha mégis keressük Önt, azt azért tesszük, hogy csomagja mielőbb és hiánytalanul megérkezzen.
  13. Előfordulhat, hogy az egyeztetés időszaka alatt árfolyamváltozás követezik be, azaz a megrendelés időpontjában megrendelt termék olcsóbb vagy drágább lesz. Önnek a megrendelés napján leadott vételárat kell kifizetni.

Fizetési módok külföldről

1. bankkártyás fizetés
2. fizetés PayPal számláról

Ha bankkártyával vagy PayPal számláról fizet, kizárólag az ügyfélszolgálati munkatárs visszaigazolása után történhet meg a kifizetés. Erről egy elektronikus levélben tájékoztatjuk Önt. Csak ezután tudja kifizetni a csomag végösszegét.

Mi a PayPal?

A PayPal a legismertebb és legszélesebb körben elterjedt, elektronikus kereskedelemre szakosodott, pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó nemzetközi társaság. Lehet fizetni a PayPal számláról (ha Önnek van ilyen), vagy PayPal segítségével (és az általa garantált biztonságos környezetben) bankkártyával is. További részletes információ és leírás a "Fizetés PayPal-lal" című, letölthető pdf dokumentumban található.

Nyelv és pénznem választása

Magyarország hivatalos fizetőeszköze, a forint mellett lehet euróval is fizetni. Az árfolyamváltozást folyamatosan figyelemmel kísérjük és az árak ennek megfelelően változ(hat)nak. Az oldal nyelve továbbra is magyar, de a legszükségesebb részek (vevőtájékoztató, áruházi fő- és alkategóriák, valamint a termék adatlap paraméterei) angol nyelven is elérhetők az "English" választása után, a könnyebb tájékozódás érdekében.

 

Customer information for customers from abroad (in English)

We also transport to the European Union!

There is a large demand on the products of the Webshop and the demand on our own manufacturing products is booming not only in Hungary but (mostly) in the surrounding countries from day to day! We gladly inform our visitors that we can transport to all of European Union's member states. Simultaneously, payment by bank card has become available for all of our customers as well. We aspire to provide overall service with a high quality - it is already available with a single click not only for Hungarian but any anglers living in the European Union's area!

Delivery terms and transport charges

The foreign parcels for transport charges will be charged every time, irrespectively of the value of the package! Free delivery applied in Hungary - orders above HUF 29.990 - is not valid for foreign parcels!

Destination zones and delivery times of DPD shipping services:

1. zone:
Austria (1-2), Slovakia (1-2)
2. zone:
Germany (2-3)
3. zone:
Czech (2-3), Belgium (3-4), Netherlands (3-4), Luxembourg (3-4), Italy (3-4), Rumania (2),Switzerland* (4-5)
4. zone:
England (4-5), Denmark (4), Bulgaria (3), France (4), Poland (3), Slovenia (3)
5. zone:
Estonia (4-5), Croatia* (4-5), Latvia (6), Lithuania (4-5), Spain (4-5), Sweden (4-5)
6. zone:
Finland (4-5), Norway*(4-5), Greece** (3), Portugal (4-5)
7. zone:
Bosnia and Herzegovina*(5-6), Ireland (5), Serbia * (5-6)

Delivery terms to 1. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-5
3 490
5,1-15
3 690
15,1-31,5
4 590

Delivery terms to 2. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
4 690
3,1-5
4 990
5,1-10
4 990
10,1-15
5 290
15,1-20
5 490
20,1-25
5 690
25,1-31,5
5 990

Delivery terms to 3. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
5 290
3,1-5
5 490
5,1-10
5 690
10,1-15
5 990
15,1-20
6 290
20,1-25
6 490
25,1-31,5
6 790

Delivery terms to 4. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
5 990
3,1-5
6 290
5,1-10
6 590
10,1-15
6 990
15,1-20
7 290
20,1-25
7 690
25,1-31,5
8 290

Delivery terms to 5. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
7 590
3,1-5
7 990
5,1-10
8 290
10,1-15
8 590
15,1-20
8 990
20,1-25
9 390
25,1-31,5
9 890

Delivery terms to 6. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
9 390
3,1-5
9 890
5,1-10
10 290
10,1-15
10 690
15,1-20
11 190
20,1-25
11 690
25,1-31,5
12 290

Delivery terms to 7. zone
Parcel weight (kg)
Fee (Ft)
0,1-3
14 290
3,1-5
14 690
5,1-10
14 990
10,1-15
15 390
15,1-20
16 290
20,1-25
16 990
25,1-31,5
17 490

The prices refer to 1 parcel and include the 27% VAT.
The charge of the packaging is added to the transport charges.

Charge of packaging

We pack up our products into adequate size carton or paper boxes. Charge of packaging:

Value of parcel (HUF)
Charge of packaging* (HUF)
4.990 -29.990
150
above 29.990
FREE!!!

If the ordered parcel contains:
- aquarium,
- fishingrod,
- landing net for carpfishing,
- landing net handle,
- landing net head,
- set,
then the parcel will be charged with 500 HUF packaging charge, irrespectively of the value of the package (thus in case of orders above HUF 29.990 as well)!

* The prices refer to 1 parcel and include the 27% VAT!

Excess weight parcel

The DPD parcel service ships parcels up to 31.5 kg in weight. Of course you can order products with larger mass than this (e.g. groundbait) but in this case you have to take into account that your order can't be shipped in one single parcel. If so, we have to send your order in two or more parcels. In this way additional transport charge will apply.

Steps of order and pay parcels from abroad

  1. After the selected products are placed in the cart, the costumer gave his/her data, the costumer selected the payment method and the order has been closed the customer will receive an automatic confirmation e-mail.
  2. The same letter is also received by the customer service.
  3. At the central store we start to get ready the ordered parcel (on working days).
  4. If any product has been sold out meantime but may be replaced with another item, the customer service will contact the customer (by e-mail or over phone) to consult on the changes.
  5. If consultation was necessary and the customer has accepted the offer, the modified order will be closed.
  6. At this stage the costumer will receive a letter containing a detailed list and the total amount of the order.
  7. Then the costumer has to come back to the site and make the payment by bank card or via PayPal.
  8. As soon as the value of the order enters to our bank account, the parcel will handed over to DPD parcel services.
  9. After that the parcel arrives within the terms can be seen the above tables. There is no need to pay to the parcel courier!
  10. Optional currencies: HUF or EURO.
  11. We send an e-mail about every step of the order and its current status.
  12. We don't harass anyone unnecessarily via e-mail or phone. If we look for you after all, we do it in order that your parcel could arrive complete and as soon as possible.
  13. It is possible that during the consultation period there are fluctuations of exchange, namely the products ordered at the order date will be cheaper or more expensive. You have to pay the prices that were valid on the day your order was placed.

Payment methods to pay from abroad

1. Pay by bank card
2. Pay via PayPal account

If you pay by bank card or via PayPal account, payment should be made exclusively after receiving the confirmation send by the employee of the consumer service. We inform you about this by e-mail. The total amount of your purchase can only be paid after that.

Pay by bank card via Budapest Bank

Secure bank card payment provided by Budapest Bank. Click here for further information: Budapest Bank Information

PayPal

PayPal is the most popular and most widely used e-commerce international, financial services company. You can pay via PayPal account (if you have any) or you can pay using PayPal (and its guaranteed safe area) by credit card as well. More information and detailed description can be found in the downloadable document entitled "Pay by PayPal".

Choose language and currency

You can pay in forints (Hungary's official currency) or in Euros. We are continuously monitoring the exchange rate so the prices (may) change accordingly. The site remains in Hungarian language but after choosing the "English" version the most necessary parts (costumer information, webshop categories and subcategories and the product datasheet parameters) are also available in English for a better orientation.

Haldorádó bonus scheme

The Haldorádó bonus point system has been started at the beginning of 2013. It means that after all successfully finished purchase via the webshop we'll credit 1 bonus point on your balance for every 100 HUF you have spent. So, for example it means 100 bonus points for a 10,000 HUF purchase. If the purchasing takes place in foreign currency, the calculation will be on the basis of the HUF value and when you spend your bonus points they will converted to the foreign currency at the actual exchange rates. There will be no credited bonus points after the delivery and packaging costs.

The bonus points will be registered actually after the order has been paid (order status: completed), these points can be spent from that time, even during the next purchase. Until the order hasn't been executed (it is open, sealed, delivered etc.), the bonus points have "pending" status in the balance.

What is the use of these collected bonus points?

In short: for purchasing. The number of bonus points you collected in your balance is worth the same amount of HUF during your purchase. For example: 200 bonus points = 200 HUF, which will be deducted from the sum of the purchase. So if you purchase for 15,000 HUF and you have accumulated 1,400 bonus points, the grand total will be 13,600 HUF.

During purchase the costumer can be specify - extent of the available points and the price of goods ordered - that how many bonus points he want to spend. It is important to mention that the full purchase price may be covered up to 100% from the balance using only bonus points. Furthermore, for the payment with bonus points will also add bonus points to your balance after the purchase! So if you pay for a 2,000 HUF product with bonus points, another 20 points will be credited on your balance.

After login you can get information about your current balance at the "My Bonus Points" menu - which is located below the "Cart Contents" menu - and regular mail notification with the current balance will be sent to the default e-mail address in the Profile.

How long can be used the collected bonus points?

All bonus points credited after the purchase are valid for 1 year. So if you bought something in January, those bonus points will remain on your balance until next January. It is important that during a next purchase any credited bonus points will be added to the balance, but the validity will be extended only for the new points to the specified period. You may also collect your points and under the "My Bonus Points" menu you can check, when the validity of the oldest collected bonus points will expire. Important: If an order has been removed or failed, the system will automatically delete the possible bonus points in that purchasing - as it has failed, that purchase doesn't produce any additional points.

Special Bonus Offers

You should pay attention to various products of our webshop, because we want to "accelerate" the collection of these points with frequent special offers. During these events much more bonus points can be collected with a single purchase! In such cases the bonus points will be credited to your balance later and separately, not automatically after closing the purchase. The system sends an e-mail notification from this.

Videós írások Fogások
Kérés feldolgozása folyamatban...
Hiba az adatok betöltése közben.

Nyelv / Language:

  Magyar  English

Pénznem / Currency:

A kosár üres.

Összesen: 0 Ft

Elkölthető bónusz pontok: Lépj be az egyenleg megjelenítéshez

Ponty Show
Horgászbiztosítás
Fishing & Hunting

ENERGOTEAM Outdoor EVA Thermo Plusz csizma
8500 helyett 6990Ft

ENERGOTEAM Outdoor EVA Thermo Plusz csizma8500 helyett 6990Ft

VEXILAR Sonar Phone WiFi halradar + ajándék vízhatlan tok 57990Ft

VEXILAR Sonar Phone WiFi halradar + ajándék vízhatlan tok 57990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 FLP 2590 helyett 1990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 FLP 2590 helyett 1990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 FRP 2590 helyett 1990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 FRP 2590 helyett 1990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 MBT 2590 helyett 1990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 MBT 2590 helyett 1990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 PK 2590 helyett 1990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 PK 2590 helyett 1990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 SD 2590 helyett 1990Ft

Rapala Weedless Shad WSD08 SD 2590 helyett 1990Ft

Rapala Scatter Rap Jointed SCRJ09 FT 3990 helyett 2990Ft

Rapala Scatter Rap Jointed SCRJ09 FT 3990 helyett 2990Ft

Rapala Scatter Rap Jointed SCRJ09 GFR 3990 helyett 2990Ft

Rapala Scatter Rap Jointed SCRJ09 GFR 3990 helyett 2990Ft

Rapala Scatter Rap Jointed SCRJ09 S 3990 helyett 2990Ft

Rapala Scatter Rap Jointed SCRJ09 S 3990 helyett 2990Ft

Rapala Scatter Rap Jointed SCRJ09 SFC 3990 helyett 2990Ft

Rapala Scatter Rap Jointed SCRJ09 SFC 3990 helyett 2990Ft

CARP ACADEMY Oval Dome 39990Ft

CARP ACADEMY Oval Dome 39990Ft

CARP ACADEMY Exclusive Pontyozó ágy matraccal 59990Ft

CARP ACADEMY Exclusive Pontyozó ágy matraccal 59990Ft

CARP ACADEMY Elit fotel 24990Ft

CARP ACADEMY Elit fotel 24990Ft

CARP ACADEMY Exclusive hálózsák 24990Ft

CARP ACADEMY Exclusive hálózsák 24990Ft

X2 24 LEDES sátor lámpa
2100 helyett 1690Ft

X2 24 LEDES sátor lámpa2100 helyett 1690Ft

NEVIS Karma 7000
28990Ft

NEVIS Karma 700028990Ft

NEVIS Patriot Feeder 50
16190Ft

NEVIS Patriot Feeder 5016190Ft

NEVIS Motive Feeder 40
15490Ft

NEVIS Motive Feeder 4015490Ft

NEVIS Torrent Feeder 5000
11190Ft

NEVIS Torrent Feeder 500011190Ft

SHIMANO Big Baitrunner Long Cast XT-A

69.990 Ft
59.990 Ft - a készlet erejéig!

  Akció ideje: 2014.10.01 - 2014.11.30

SASAME Chinu előkötött horog ezüst 1 / 0,28 mm

790 Ft
190 Ft - a készlet erejéig!

  Akció ideje: 2014.10.01 - 2014.11.30

CARP ACADEMY Detect WLI 3+1 kapásjelző szett

49.900 Ft
35.990 Ft - a készlet erejéig!

  Akció ideje: 2014.10.01 - 2014.11.30

KORDA Underwater 4. rész - dupla DVD

9.490 Ft
6.990 Ft - a készlet erejéig!

  Akció ideje: 2014.10.01 - 2014.11.30

PROLOGIC TraX bakancs 46

19.990 Ft
16.990 Ft - a készlet erejéig!

  Akció ideje: 2014.10.01 - 2014.11.30
  Nyitóoldal :: Írások :: Áruház :: Akciók :: Fórum :: Apró :: Vizek :: Fogási napló :: Időjárás :: Céginfó Copyright © 2006  
  Haldorádó horgász áruház, shimano, spro, energofish, rapala, top mix, fox, bojli, pellet, ponty, akció  
 
 
 
WWH - Web works Hungary Impresszum :: Adatvédelem :: Céginformáció :: Webmaster